- Älä tee montaa asiaa samaan aikaan.
- Lyhennä ja vähennä lähettämiäsi sähköposteja.
- Tyhjennä ajatuksesi.
- Siivoa kalenterisi turhista kokouksista.
- Opettele sanomaan ei.
- Sulje Facebook ja Twitter.
- Listaa.
- Luo selkeät työskentelytavat.
- Puhdista työpöytäsi.
- Käytä säästetty aika viisaasti.
maanantai 26. syyskuuta 2011
Miten parantaa työtehokkuutta? Tässä 10 vinkkiä tehokkaampaan työntekoon
Taloussanomat julkaisi kymmenen vinkkiä, joilla parantaa työtehokkuutta ("10 vinkkiä - näin saat enemmän irti työajastasi"). Ainakin itselleni vinkit olivat tarpeen. Työtä on paljon ja kaikenlaiset pikkuasiat ovat aikasyöppöjä. Tässä nämä ajansäästövinkit jakeluun:
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti