maanantai 26. syyskuuta 2011

Miten parantaa työtehokkuutta? Tässä 10 vinkkiä tehokkaampaan työntekoon

Taloussanomat julkaisi kymmenen vinkkiä, joilla parantaa työtehokkuutta ("10 vinkkiä - näin saat enemmän irti työajastasi"). Ainakin itselleni vinkit olivat tarpeen. Työtä on paljon ja kaikenlaiset pikkuasiat ovat aikasyöppöjä. Tässä nämä ajansäästövinkit jakeluun:
  1. Älä tee montaa asiaa samaan aikaan.
  2. Lyhennä ja vähennä lähettämiäsi sähköposteja.
  3. Tyhjennä ajatuksesi.
  4. Siivoa kalenterisi turhista kokouksista.
  5. Opettele sanomaan ei.
  6. Sulje Facebook ja Twitter.
  7. Listaa.
  8. Luo selkeät työskentelytavat.
  9. Puhdista työpöytäsi.
  10. Käytä säästetty aika viisaasti.
Tarpeellisia vinkkejä hyvin monelle työntekijälle. Jutun kommenttiosiossa löytyy lisävinkkejä työntekoon. Muun muassa: "11. Muista, että työaika on työasioiden hoitamista varten ja vapaa-aika on omile asioille".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti